BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

wahh ,, pening pale kuu

Saturday, December 4, 2010

d'lamun cinta

aku sedang dilamun cinta???


ya betul!! :)


aku memang sedang dilamun cinta......


aku sedang dilamun cinta-Nya yang agung.....


aku sedang dilamun cinta kedua orang tuaku yang tidak pernah berhenti menyayangi diriku....


aku sedang dilamun cinta keluargaku yang sentiasa prihatin akan diriku....


aku sedang dilamun cinta oleh teman teman yang sentiasa menghiburkan hati......


aku sedang dilamun cinta para guru yang tidak pernah lelah menabur bakti.......


aku sedang dilamun cinta belajar yang amat mengasyikkan....


aku sedang dilamun cinta masyarakat yang budiman........


cintaku pada si dia????
huhu tiada jawapan lorh.... :)

0 comments:

my impian kowtt