BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

wahh ,, pening pale kuu

Friday, December 3, 2010

Aku dan diriku.

Setitik demi setitik air mata berguguran jatuh ke pipi..
Pilunya hati bagai di sentap mawar berduri..
Mengapa semua ini berlaku lagi??
Oh tuhan...tabahkan hati ini...


Aku tak pandai mengarang secebis puisi..
Aku hanya mampu merungkai rasa sekeping hati,
Yang hancur berkecai terhempas berderai..


Hati yang luka...pasti boleh di cantum kembali,
Dengan hadirnya cinta sekali lagi,
Dan ia akan tetap menjadi sekeping hati,
Tapi....ia adalah hati yang pernah berderai.


Kenapa agaknya sakit kali ini,
Sungguh berlainan sekali,
Udara yang ku hirup terasa menusuk terus ke sanubari,
Aku tak mampu bertahan lagi...


Kecewa...cepatlah kau pergi...
Aku tersiksa jika kau masih di sini.
Riang tawa...cepatlah datang kembali...
Memberi warna setiap hari.


Wahai bayangan...janganlah kau datang mengganggu lagi...
Kerna aku tak sanggup hidup dengan mengejar mimpi.
Menagih sesuatu yang tak pasti,
Mengimpikan kebahagiaan yang tak mungkin berulang kembali,

0 comments:

my impian kowtt